Programa de Turismo

CONSIDERACIÓNS PREVIAS 

O Socialismo entende o Turismo, como un área trasversal, que traballa directamente con áreas como a de Promoción Económica, Medio Ambente, Cultura ou Deportes. Xerador de actividade económica primordial da nosa cidade, o desenrolo do turismo, ben do turismo gastronómico, turismo verde, como do turismo deportivo, sen olvidar a repercusión do Camiño de Santiago, moito mais que un camiño relixioso, un camiño de actividade económica, patrimonial e cultural.

Dende as Concellerías Socialistas de Desenvolvemento Sostible e Turismo, este ano, o Concello de Pontevedra conseguiu a totalidade de 7, 5 millóns de euros, para a realización de infraestructuras verdes, e desenrolo de marcas como Pontevedra Capital Gastro, entre outros elementos, algo que redundará en un desenrolo do Ecoturismo e Turismo Gastronómico.

OBXECTIVOS

  1. Conservar, mellorar e potenciar o patrimonio monumental de Pontevedra.
  2. Ampliar o espacio turístico da cidade, integrando os alrededores e mellorando a conectividade da cidade cos espacios periurbanos e os parques forestales.
  3. Afianzar a imaxen de destino “ de escapada ”, “de proximidade” e destino de turismo familiar.
  4. Seguer a potenciar a idea do noso territorio como un destino sostible, aplicando os princípios da circularidade na oferta turística, e incorporando a dimensión ambental en tódalas accións do plan.
  5. Implicar a todo o sector turístico da cidade, e á todalas entidades que participan de unha ou outra forma na xestión do mesmo.
  6. Potenciar o turismo Slow, vinculado coa calidade, potenciando un turismo asociado á gastronomia, aos espazos naturales, ao património histórico e á cultura local. 

PROPOSTAS

  1. Reunións periódicas con tódolos axentes: hoteles, restauración, comercio…
  2. Creación do Observatorio de Turismo.
  3. Seguir a mellorar a  sinaléctica tradicional de turismo e sinaléctica turística dixital (códigos QR).
  4. Continuar coa formación para o sector turístico.   
  5. Seguir a promover o Turismo congresual e de Feiras.
  6. Continuar promovendo grandes eventos deportivos, xerando turismo deportivo.
  7. Seguir a desenrolar a Estratexia Flúe, coa realización de infraestructuras verdes.
  8. A marca Pontevedra Capital Gastro, que segue a xenerar o turismo gastronómico da cidade. 
  9. Continuar coa presenza en Feiras de Turismo, dando a coñecer o destino;  realización de Fam trips, e campañas con bloggers.
  10. Dende o departamento de Pontevedra Film Comission, seguer a desenvolver Pontevedra Plató de cine, coa realización de films e series de repercusión internacional polas rúas da cidade.